Donnerstag, 20. Juli 2017

König: Veľa som trpel. Kreuziger: Nohy už boli unavené

Leopold König prechádzal cieľom na Huez na 88. mieste so stratou 19 minút. V tej chvíli práve dekorovali Chrisa Frooma na pódiu žltým dresom. "Tak toho som si vôbec nevšimol," priznal chvíľu potom. "Išiel som celú etapu tak trochu v bolesti. Skôr som chcel dnes tak trochu prežiť.


Užijem si to až v Paríži. "

Piatkový pád v zjazde zanechal na Königová tele veľa stôp a vynútil si aj zložitú noc. "Už mi to nešlo. Hneď v prvom kopci som veľa trpel. Ale našťastie sa chlapci cítili dobre a Chris tam mal pri sebe stále dosť ľudí. "

Najväčšiu radosť potom prežíval, keď v slúchadlách na trati začul, že Froome udržal viac ako minútový náskok . "To mi spadol kameň zo srdca.Je to krásne byť súčasťou tohto tímu a podieľať sa na tom víťazstvo. bet365 mobil Keď si uvedomím, čo všetko sme za tie tri týždne prežili, koľko bolesti a ťažkých momentov, je to niečo nepredstaviteľné. "

Svoju štvrtú Grand Tour kariéry a prvé, na ktoré nebol lídrom, označil zároveň za najťažšie. "Prvýkrát som tento rok išiel dve Grand Tour v sezóne a prvýkrát som tu nejazdil na celkovej poradí. Ale aj bet 365 keď som dochádzal vzadu, stálo ma to paradoxne rovnako síl, ako keď idete na celkovej poradí. Držať trinásť dní žluťák, to je veľa dní a veľa práce, "hodnotil.

Roman Kreuziger bol v cieli na Alpe d'Huez na 37. mieste so stratou bet365 6:40 minúty .Celkovo mu na Tour patrí sedemnásta priečka, a je tak najlepším z Čechov.

"Etapa na Huez už bola náročná, bola štvrtá horská v rade, a veľa záležalo, koľko komu ešte zostalo energie, "popisoval jazdec stajne Tinkoff-Saxo. "Na Col de la Fer išlo AG2R veľa zostra, tam si myslím, že sa snažili tvoriť bet365 bonus závod pre Bardeta. Tam to bolo veľmi náročné. "

Ani snaha AG2R nepomohla Bardetovi uhájiť bodkovaný dres najlepšieho vrchára, ten nakoniec pripadol Froomovi. Kreuzigerův líder Alberto Contador sa tiež na stupne víťazov celej Tour neprobil. "Už sme dnes s Albertom o pódiu ani veľmi neuvažovali.Vedeli sme, že by to bolo veľa zložité, "uviedol český cyklista.

S Contadorom bol v skupine favoritov ešte v úvode záverečného stúpania.

"Desať kilometrov pred Huez som doš iel do tejto skupiny späť. Ale ako potom všetci začali pretekať, musel som zvoliť svoje tempo a ísť hore rovnomerne, pretože tie moje nohy už boli veľa unavené. "

bet365 stavky

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen