Donnerstag, 20. Juli 2017

Gatlin v Lausanne preletel stovku, Walcott na Veselého vytiahol 90 metrov

Na štarte stometrového závodu, ktorý nebol zaradený do bet365 lukratívneho seriálu, sa zišlo šesť z ôsmich tohtoročných najrýchlejší šprintérov a všetci v tejto sezóne už bežali pod desať sekúnd. Gatlin mal výborný štart a vedenie udržal až do cieľa. Na tejto trati neprehral od roku 2013. Powell zabehol 88. preteky bet365 bonus kariéry pod desať sekúnd, nikto ďalší s výnimkou víťazného tria sa už pod magickú hranicu nedostal.

"Chcel som dnes bežať rýchlo, mám v hľadáčiku americký rekord , "nechal sa po závodu počuť Gatlin. Americký rekord drží dnes tretí Gay časom 9,69 sekundy. "Myslím, že n a to mám.


Dnes som sa cítil dobre a mám radosť aj z toho, že sa darilo Tysonovi (gayovia), "doplnil.

O výborný výkon v súťaži oštepárov sa postaral Keshorn Walcott.Olympijský víťaz z Trinidadu a Tobaga hodil hneď v prvej sérii národný rekord 90,16 metra a ako druhý v sezóne a štrnásty muž v histórii sa dostal za hranicu 90 metrov. Pritom ešte vlani mal osobný rekord 85,77 a tento rok si svoje maximum v Birminghame zlepšil na 86,43 metra.

Dobre si viedol Veselý, ktorý sa hneď dvakrát dostal na hranicu 87 metrov a obsadil druhé miesto. Jakub Vadlejch sa blysol osobným rekordom 85,15 a bol piaty. Závod sa nevyviedol len Petru Frydrych, ktorý skončil jedenásty za 71,50.

O najlepší svetový výkon roka sa postarala olympijská víťazka z Londýna a majsterka sveta z Tegu 2011 Ruska An na Čičerovová, ktorá vo výške prekonala 203 cm.Tak vysoko neskočila tri roky.

Druhou porážku v rade musel prekonať svetový rekordér skoku o tyči bet 365 Renaud Lavillenie, ktorý obsadil tretie miesto za skok cez 576 cm. Kvalitné bola súťaž v trojskoku. Vyhral Američan Christian Taylor skokom na 18,06 ma porazil lídra tabuliek Kubáncov Pedra Pabla Picharda (17,99).

Beh na 800 bet365 mobil metrov nedokončila Lenka Masná, ktorá síce ešte do cieľovej rovinky vbíhala na piatej pozícii v kontakte , ale zhruba 50 metrov pred cieľom zo závodu odstúpila a viditeľne krívala.

"Zlý závod, dosť sme sa pchali a zozadu ma niekto kopol do achilovky, v ktorej som liečila zápal," vysvetlila Masná.Snažila sa bežať aj cez bolesť a dvesto metrov pred cieľom bola okolo tretej pozície. "Ale už som sa ne mohla poriadne odraziť z nohy a začala sa prepadať. Už sa o mňa starajú doktori, "dodala.

bet365 stavky

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen