Samstag, 15. April 2017

Saracéni fly-polovicu Charlie Hodgson do dôchodku na konci sezóny

Bývalý Anglicko lietajúci polčas Charlie Hodgson potvrdil, že odstupuje od konca tejto sezóny. 35-ročný zostane so svojim súčasným klubom Saracens, pričom sa stane hlavným šéfom šampiónov Premiership v oblasti náboru a identifikácie talentov. Hodgson získal 38 titulov Anglicka, pričom zaznamenal rekordných 44 bodov Skúšobný debut proti Rumunsku pred 14 rokmi, zatiaľ čo on tiež turné na Novom Zélande s 2005 britských & Írskych lvov.Nastúpil Saracénmi z predaja Žraloky v roku 2011, a to je Premiership je najlepším strelcom s takmer 2500 kariérnych bodov v súťaži.

"Som veľmi nadšený, že s nástupom do novej role na konci sezóny , "povedal Hodgson. "Bolo to veľmi ťažké rozhodnutie, aby sa, ako byť rugby hráč je jediná vec, ktorú som vo svojom pracovnom živote stále známy.


" V istom zmysle sa zdá, že tipovanie na Bet365 moja kariéra, aby trvala po celý život, a v inom zmysle, je to len letecky prepravený. Bolo to ťažké rozhodnutie, aby sa, ale moje telo je teraz mi hovorí, že je to asi správna vec.Bol som prezentované s úžasnú príležitosť byť tu v Saracénov v inej funkcii, a je to príležitosť, som cítil, že som jednoducho nemohol odmietnuť.

"Som veľmi šťastný v mojej kariére aby hrali na dva fantastické kluby v predaji a Saracénmi. Mať šancu zahrať si pre svoju krajinu a turné s Lions bola skutočná česť, a niečo, čo bude vždy milovať "

Riaditeľ Saracens rugby, Mark McCall, poveda l:". Sme radi, že Charlie sa bude pobyt na v Saracénov v tak dôležité kapacity.Ako chlap s takým rugby znalosťami a inteligenciou, Charlie je šitý na mieru pre túto rolu a že sa ukáže byť veľkým prínosom pre klub aj do budúcnosti.

"V minulosti sme videli takí Paul Gustard Alex Sanderson, Kevin Sorrell, Kevin Barrett, Andy Edwards a prevodom Don Barrell z personálu hracieho do zákulisné tím s veľkým úspechom. Myslíme si, že takáto kontinuita personálu je kľúčový pre nás "tréner Anglicka Eddie Jones má veľké rozhodnutie a jeho kapitána bude kľúčový. | The Breakdown Viac

Bet365-Čítajte viac

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen